SZUKAJ

Program

Moduł 0 Moduł A Moduł B Moduł C
Moduły 0 A B C
Materiał rekomendowany dla szkół gimnazjalnych

Moduł A1

środowisko Linux, grafika, algorytmy
A1.1
Konspekt: Obsługa środowiska SRU Konspekt zweryfikowany Pobierz PDF
1. Poszukiwanie skarbu Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
A1.2
Konspekt: Tworzenie awatarów Konspekt zweryfikowany Pobierz PDF
1. Obraz wektorowy Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
A1.3
Konspekt: Implementacja Graffiti Konspekt zweryfikowany Pobierz PDF
1. Graffiti Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
A1.4
Konspekt: Algorytmy Konspekt zweryfikowany Pobierz PDF
1. Algorytmy na mapie myśli Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF

Moduł A2

programowanie wizualno-skryptowe, animacje i gry
A2.1
Konspekt: Animacja Scratch Konspekt zweryfikowany Pobierz PDF
1. Robot biedronka Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
A2.2
Konspekt: Moja własna gra komputerowa Konspekt zweryfikowany Pobierz PDF
1. Animacja Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
2. Gra logiczna – zgadywanka Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
Konspekt: Gra "Śnieżna wojna" Pobierz PDF
1. Stworzenie gry "Śnieżna wojna" Poziom 1 Pobierz PDF
A2.3
Konspekt: Tworzenie interaktywnej gry Konspekt zweryfikowany Pobierz PDF
1. Labirynt interaktywny Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
A2.4
Konspekt: Różne systemy liczbowe Konspekt zweryfikowany Pobierz PDF
1. Liczyć jak komputer Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
Konspekt: Gra - zamiana liczby w systemie binarnym na dziesiątkowy w Scratch 2.0 Pobierz PDF
1. Gra - zamiana liczby z systemu dwójkowego na dziesiątkowy Poziom 1 Pobierz PDF

Moduł A3

mechatronika podstawowa
A3.1
Konspekt: Scratch i obsługa modułu-interfejsu Konspekt zweryfikowany Pobierz PDF
1. Środowisko Scratch S4A - dioda led Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
2. Środowisko Scratch S4a - dioda RGB Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
3. Środowisko Scratch S4A - dioda RGB - PWM Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
Konspekt: Światła samochodowe - S4A Pobierz PDF
1. Sterowanie oświetleniem w samochodzie - zabawce Poziom 1 Pobierz PDF
A3.2
Konspekt: Pomiar temperatury i wizualizacja RGB Konspekt zweryfikowany Pobierz PDF
1. Sterowanie elementami z poziomu aplikacji - S4a - pomiar temperatury Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
2. Sterowanie elementami z poziomu aplikacji - S4a - pomiar temperatury z wizualizacją pomiarów z wykorzystaniem diody RGB Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
3. Pomiar temperatury - LM35 Poziom 1 Pobierz PDF
A3.3
Konspekt: Odczytywanie stanu czujników Konspekt zweryfikowany Pobierz PDF
1. Układ pomiarowy Arduino - S4a - fotorezystor Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
2. Układ pomiarowy Arduino - S4a - fotorezystor i diody LED Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
Konspekt: Pole magnetyczne i środowisko S4a Pobierz PDF
1. Hallotron Poziom 2 Poziom 2 Pobierz PDF
A3.4
Konspekt: Interakcja modułu-interfejsu i środowiska S4a Konspekt zweryfikowany Pobierz PDF
1. Rozszerzenie możliwości S4A - pong Poziom 1 Implementacja zweryfikowana Pobierz PDF
2. Quiz Poziom 2 Poziom 2 Pobierz PDF
Konspekt: Sterowanie serwomechanizmem Pobierz PDF
1. Sterowanie serwomechanizmem Poziom 1 Pobierz PDF
2. Sterowanie serwomechanizmem z wykorzystaniem klawiatury Poziom 1 Pobierz PDF
3. Sterowanie serwomechanizmem z wykorzystaniem potencjometru Poziom 1 Pobierz PDF
4. Sterowanie serwomechanizmem z wykorzystaniem przycisków Poziom 1 Pobierz PDF
5. Wizualizacja pomiaru temperatury Poziom 1 Pobierz PDF
Konspekt: Sterowanie silnikiem DC w środowisku S4a Pobierz PDF
1. Moduł sterownika silnika opartego o HG7881 Poziom 1 Pobierz PDF
2. Silnik DC i potencjometr - S4a Poziom 2 Poziom 2 Pobierz PDF
3. Sterowanie silnikiem DC - S4a Poziom 2 Poziom 2 Pobierz PDF
Konspekt: Wykrywanie ruchu Pobierz PDF
1. Czujnik ruchu PIR HC-SR501 - S4a Poziom 1 Pobierz PDF